کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال‌جی برای شرکتی نامعلوم، صفحه نمایش تاشو می‌سازد

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده از کشور کره جنوبی ال‌جی خود را برای ساخت صفحات نمایش تاشو که قابلیت تاشدن تا ۱۰۰ هزار بار بدون آسیب فیزیکی را دارند، آماده می‌کند. نکته‌ی جالب این است که ال‌جی صفحات نمایش مذکور را برای شرکت که نامش در حال حاضر مشخص نیست، خواهد ساخت.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گزارش‌های جدید منتشر شده در کره جنوبی خبر از ساخت صفحات نمایش خمیده در تعداد زیاد توسط ال‌جی می‌دهند. بر خلاف سامسونگ، ال‌جی این صفحات نمایش برای استفاده در گوشی‌های خود تولید نکرده و به سقارش شرکتی نامشخص خود را برای تولید صفحات نمایش تاشو آماده می‌کند.

با اینکه گزارش، نامی از شرکت سفارش دهنده نبرده است اما در آن این جمله ذکر شده که این شرکت یک شرکت نرم‌افزاری جهانی است که قصد رقابت با سامسونگ و اپل را در رده‌ی گوشی‌های پرچمدار دارد. آن طور که از شواهد پیدا است این شرکت نامعلوم مشکل مالی ندارد چرا که قرار است هزینه‌های سرمایه‌گذاری بین آن شرکت و ال‌جی تقسیم شود که به معنای سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری است. بنابر این گزارش ال‌جی صفحات نمایش را در کارخانه‌ی خود در گامی تولید خواهد کرد.

در حال حاضر اولین حدسی که می‌توان زد مایکروسافت است چرا که این شرکت توان مالی مناسب این کار را داشته و با توجه به اینکه معرفی ویندوز ۱۰ موبایل نیز نزدیک است، احتمال اینکه مایکروسافت با ال‌جی برای ساخت صفحات نمایش تاشو همکاری کند، کم نیست.

نکته‌ی جالب اینجا است که این شرکت نامشخص ابتدا صفحات نمایش تاشو تولید سامسونگ را نیز آزمایش کرده است اما تصمیم نهایی او، همکاری با ال‌جی بوده است. این در حالی است که بنابر شایعات سامسونگ خود نیز اوایل سال آینده‌ی میلادی قصد معرفی گوشی با صفحه نمایش تاشو را دارد.

به نظر می‌رسد صفحات نمایش تاشو جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند به آرامی بدست خواهند آورد. بنابر تحقیقی که توسط موسسه‌ی تحقیقاتی HIS انجام شده، در سال ۲۰۱۶ صفحات نمایش تاشو ۲۵ درصد صفحات نمایش تولیدی را شامل خواهند شد و این مقدار تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۵۰ درصد خواهد رسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28317 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/28 تعداد مشاهده: 1418
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر